سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استاندار خراسان رضوی:

ارائه خدمات به روستاهادرچند سال اخیررشد چشمگیری داشته است

استاندار خراسان رضوی گفت: فرهنگ روستاها حداقل آسیب ممکن از تهاجم فرهنگی را دیده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در همایش دهیاران استان در مورد دلیل پایداری فرهنگی در روستاها افزود: قوت و غنای فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال در روستاها میزان آسیب پذیری روستاییان در برابر هجمه های فرهنگی و عقیدتی را کاهش داده است.

ادامه مطلب...




تاریخ : دوشنبه 91/4/19 | 9:11 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()
اراضی قنات دهنو در آبنیه باخرز
مزرعه زعفران درحال خواب - آبنیه باخرز 






تاریخ : چهارشنبه 91/2/13 | 7:58 عصر | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

شمس آباد- آبنیه باخرزطبیعت زیبای روستای آبنیه باخرز2
باغات شمس آباد- آبنیه باخرز





تاریخ : چهارشنبه 91/2/13 | 7:58 عصر | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

 






تاریخ : دوشنبه 90/1/1 | 10:40 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

شهدای گمنام

 خون شهید بزرگترین محکمه ایست که به زودی ما را در آن به محاکمه خواهند کشید. ((سید شهیدان اهل قلم آوینی)) 

 همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص)وشهادت امام حسن مجتبی(ع)پیکر مطهر دوتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باحضور جمع زیادی از مردم قدر شناس وولایتمدارشهرستان باخرز همراه با حزن واندوه درمیان مردم تشییع شد.پیکر مطهر این دوشهید که یکی 18سال سن ودیگری20سال سن داشتند ودرمنطقه عملیاتی سومار ودرعملیات کربلای شش به درجه رفیع شهادت رسیده بودند پس ازتشییع در شهرستان باخرز جهت خاکسپاری وتشییع به شهرستان تایباد منتقل که همزمان باسالروز شهادت آفتاب هشتم علی ابن موسی الرضا (ع)درشهرستان تایباد تشییع وبه خاک سپرده شوند.

 روحشان شاد ویادشان گرامی باد

 

 

 






تاریخ : پنج شنبه 89/11/14 | 5:58 عصر | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس:برای تحریف نام خلیج فارس سفیر چین احضار شود

غلامرضا اسدالهی28/8/1389در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص تحریف نام خلیج‌فارس در بازی‌های گوانگجو اظهار داشت: با توجه به اینکه در مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی شاهد تحریف نام خلیج همیشه فارس بودیم، لذا در این ارتباط سفیر چین باید احضار و جوابگو باشد.
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه این حرکت وقیحانه در مراسم افتتاحیه بازی‌ها از پیش برنامه‌ریزی شده بود، افزود: در این ارتباط سفیر چین باید پاسخگو باشد که چرا این حرکت در بازی‌ها انجام شده است.
اسدالهی با بیان این مطلب که در پشت پرده اینگونه حرکت‌ها حضور کشورهای عربی روشن و بارز است، تصریح کرد: در پس این اتفاق شاهد واکنش سریع مسئولان ورزش کشورمان بودیم که این خود جای بسی امیدواری بود.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بحث خلیج‌فارس برای ما یک بحث مسلم و حیثیتی است، تاکید کرد: باید مسئولان ورزش کشورمان نسبت به این موضوع واکنش شدید‌تری انجام می‌دادند.
وی با بیان اینکه این بحث‌ها هر از چند گاهی از سوی کشورهای عربی مطرح می‌شود، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم نمادهای خود را زیر سؤال ببریم.
اسدالهی با تاکید بر اینکه مسئولان ورزش ایران باید در ارتباط با این مسئله موضع می‌گرفتند، تصریح کرد: آقایان حاضر در مراسم افتتاحیه مسابقات باید با این رویداد اسفناک مسابقات را تحریم و بازی‌ها را ترک می‌‌کردند.
نماینده مردم تربت جام،تایباد و باخرز در مجلس با ابراز خرسندی از واکنش مسئولان ایرانی در مقابله با تحریف نام خلیج همیشه فارس افزود: باید مسئولان روند اعتراضات خود را ادامه می‌دادند تا برد رسانه‌ای این حرکت بیشتر می‌شد.
وی خاطر‌نشان کرد: مسئولان ورزش کشور و ورزشکاران ایرانی نباید از کنار این موضوع به راحتی گذر کنند و اجازه بدهند چنین موضوعی دوباره مطرح شود.
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص نقش دستگاه دیپلماسی در برخورد با این حرکت گفت: دستگاه دیپلماسی وطیفه دارد هر‌چه سریع‌تر این بحث را مورد بررسی قرار دهد به طوریکه سفیر چین احضار و پاسخگوی این اتفاق خصمانه باشد.

منبع:www.asadollahi.ir






تاریخ : شنبه 89/8/29 | 11:28 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

فراخوان دانشجویان

بسمه تعالی 

با استعانت از خداوند متعال ،به اطلاع کلیه دانشجویان بومی حوزه انتخابیه تربت جام،تایباد و باخرز که در هر نقطه از میهن اسلامی مشغول به تحصیل هستند میرساند سایت اطلاع رسانی غلامرضا اسدالهی در نظر دارد نسبت به جمع آوری بانک اطلاعاتی اقدام نماید لذا از شما عزیزان دعوت می شود اطلاعات ذیل را به پست  الکترونیکی(ایمیل)md_asadollahi@yahoo.com  ارسال نمایند.

نام نام خانوادگی رشته تحصیلی دانشگاه محل تحصیل مقطع تحصیلی سال ورود محل تولد محل سکونت والدین شماره تماس

 شایان ذکر است تکمیل و ارسال فرم مذکور هیچ گونه حقی را برای شخص  ایجاد نخواهد کرد. 

 به امید فردایی بهتر

سایت اطلاع رسانی نماینده مردم شریف تربت جام تایباد و باخرز






تاریخ : شنبه 89/8/29 | 11:20 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

 الهی سوگند به بلندی درخت چنار و به ترشی رب انار ترحمی بنما بر این بنده بی مقدار بی کارو بی عار که دمارش را بر آورده روزگار.  

ای خالق مدرسه وای به وجود آورنده فرمول های حساب و هندسه ای خدای عزیزم بیزارم از این نیمکت و میزم دانش آموزی سحر خیزم که هر روز صبح زود ساعت 10 از خواب برمیخیزم وروز های شنبه تا پنجشنبه اغلب از مدرسه می گریزم که من انسانی نحیفم و در کلاس درس بسیار ضعیفم اگر چه نزد معلم و دانش آموزان خیلی خوار و خفیفم ولی خارج از مدرسه به هرکاری حریفم

ای خالق شهرستان های کرمان ویزد ورشت نمره انضباط مرا داده اند هشت دیگر به چه امیدی می توان سر کلاس درس نشست؟ آن جا که معلم هم نمیکند گذشت چه کنم اگر سر نگذارم به کوه و به دشت؟ الهی می دانی که من کیستم هر چند که دانش آموزی فعال ودرس خوان نیستم ولی چه قدر عاشق نمره بیستم.

پروردگارا سال گذشته هنگام امتحان خواستم تقلب کنم معلم از راه رسید رنگ از رخسارم پرید برگه امتحانی ام را گرفت وکشید وآن را از هم درید وچنان کشیده ای به صورتم کشید که برق سه فاز از چشمم پرید وصدایش را مادرم در خانه شنید. ای خالق آموزگار و ای سازنده مداد و خط کش و پرگار آن چنان هدایتم کن تا این معنی را بدانم که اگر معلم خودش درس را میداند پس چرا از من میپرسد و اگر نمیداند چرا از دیگران و آن ها میدانند نمیپرسد؟

ای آفریدگار خودکار بیک سوگند به کتاب های شیمی و فیزیک و فرمول اسید اتانوئیک که مشتاقم به یک دست لباس شیک و از خوراکی ها آرزومندم به خوردن قیمه با ته دیگ ولی اگر نبود راضی ام به یکی دو سیخ شیشلیک.

الهی از مدرسه بسیار دلتنگ ام و در کلاس درس همیشه منگم و با دو ابر قدرت شرق و غرب یعنی بابا و معلم همیشه در جنگ ام ولی در ساعت تفریح بسیار زرنگ ام دروغ چرا؟ حقیقت آن است که در یک کلام برای خانه و مدرسه بسیار مایه ننگم.

برگرفته از وبلاگ : اقیانوس ادبیات






تاریخ : پنج شنبه 89/8/27 | 9:27 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

 

استقبال گسترده مردم شریف شهرستان باخرز از وزیرکشور

 

با حضور وزیر کشورنخستین فرماندار شهرستان باخرز معرفی شد

با حضور وزیر کشور نخستین فرماندار شهرستان باخرز معرفی و حکم وی اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مصطفی محمدنجار طی مراسمی فرمانداری شهرستان باخرز را افتتاح و حسین جمشیدی را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کرد.
وی در این مراسم اظهار داشت: ارتقای بخش هایی همچون باخرز به شهرستان که با پیگیری های مکرر استاندار خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت از جمله برنامه های دولت برای ارتقای مناطق کم برخوردار می باشد که به صورت جدی پیگیری می گردد.
وزیر کشور تاکید کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی استان باید هرچه سریع تر نسبت به استقرار نمایندگی های مربوطه در این شهرستان تازه تاسیس اقدام نمایند.
نجار همچنین از مردم شهرستان باخرز خواست تا با اتحاد، وحدت و همدلی نسبت در توسعه و آبادانی شهرستان خود مشارکت نموده و مسوولان را یاری دهند.
گفتنی است حسین جمشیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا بوده و دارای 24 سال سابقه فعالیت در پست های معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیشابور، بخشدار مرکزی تربت جام و معاونت فرمانداری شهرستان خواف می باشد که امروز به عنوان نخستین فرماندار شهرستان باخرز معرفی شد./ک.د/5733- 6421/

وزیر کشور در جمع مردم شهرستان باخرز

وزیر کشور در جمع مردم شهرستان باخرز گفت: یکی از رموز موفقیت و پیروزی در نظام اسلامی وحدت بین مردم و مسوولان است.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مصطفی محمدنجار در جمع مردم شهرستان باخرز در مسجد جامع این شهرستان با بیان این مطلب افزود: دشمن این وحدت و همدلی را مورد هدف قرار داده و با ایجاد رخنه و تفرقه افکنی بین مسوولان و اقشار مختلف جامعه می خواهد بین مردم و مسوولان چالش ایجاد کند.
وی افزود: بصیرت و آگاهی مردم این خیال خام را باطل کرد که نمود عینی آن در حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 9 دی و کورشدن فتنه های پس از انتخابات سال گذشته نمایان است.
وزیر کشور تصریح کرد: توسعه کشور در تمامی عرصه ها داخلی و خارجی، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس ملی در سایه وحدت، همدلی و پیروی از آرمان های بلند امام راحل و تبعیت از ولایت فقیه محقق می گردد.
نجار تصریح کرد: یکی از اهداف دولت نهم و دهم ادامه گفتمان امام(ره) و انقلاب است که اصولی ترین هدفش عدالت محوری است.
وی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی هیات دولت، توزیع سهام عدالت، هدفمندسازی یارانه ها، توسعه تقسیمات کشوری و ارتقای بخش ها به شهرستان و دهستان ها به شهر از جمله راهکارهای توسعه عدالت است.
وزیر کشور تاکید کرد: دشمن به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها توجه ویژه دارد و در صدد است با القای تصور نادرست حذف یارانه ها مردم را نسبت به اجرای این طرح سودمند که در راستای گفتمان امام(ره)، انقلاب و توسعه عدالت در بین اقشار مختلف جامعه است نا امید کند.
نجار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور مقتدرانه رییس جمهور کشورمان در مقر سازمان ملل متحد و به چالش کشاندن کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی و همچنین استقبال بی نظیر مردم لبنان از رییس جمهور اظهار داشت: تمامی این عزت و اقتدار در سایه وحدت، همدلی و پشتیبانی مردم از نظام و مسوولان محقق گردیده است.
محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار از شهرستان باخرز به عنوان محور وحدت یاد کرد و افزود: حضور مردم خونگرم و ولایت مدار شهرستان باخرز اعم از شیعه و سنی در کنار هم در تمامی صحنه های انقلاب قابل تقدیر است.
وی افزود: انتظار من از مردم باخرز این است که همان گونه که تاکنون در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته اند در زمینه رشد، خودکفایی و توسعه شهرستان به مسوولان کمک کنند.
صلاحی از فرماندار شهرستان باخرز نیز خواست برای توسعه شهرستان برنامه ریزی کند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال توسعه و رسیدگی همه جانبه به روستاهاست، لازم است مسوولان شهرستان نسبت به این امر نیز توجه ویژه ای داشته باشد.
غلامرضا اسدالهی نماینده مردم شهرستان های باخرز، تربت‌جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: شهرستان باخرز سه درصد سهم بخش صنعت و حدود یک درصد از اشتغال استان را به خود اختصاص داده است که ارتقای آن به شهرستان باعث رشد شهرستان خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت های این منطقه گفت: وجود معادن بسیار غنی از جمله معادن سیلیس به عنوان یکی از غنی ترین معادن خاورمیانه و معدن سنگ آهن از مزیت های این منطقه است که باید نسبت به فعال سازی آن اقدام شود./ک.د/5735- 6422/

وزیر کشور کلنگ سایت اداری شهرستان باخرز را به زمین زد

وزیر کشور کلنگ سایت اداری شهرستان باخرز را به زمین زد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مصطفی محمدنجار که برای افتتاح فرمانداری شهرستان تازه تاسیس باخرز به این منطقه سفر کرده بود، ضمن حضور در بین اقشار مختلف مردم این شهرستان اعم از شیعه و سنی و دیدار با ائمه جمعه، کلنگ احداث سایت اداری شهرستان باخرز را به زمین زد.
وی در این مراسم اظهار داشت: دولت عدالت محور نهم و دهم به آبادانی و عمران و توسعه بخش ها و شهرها اهتمام ویژه ای دارد.
وزیر کشور همچنین به فرماندار شهرستان توصیه کرد که با همت و تلاش مضاعف نسبت به توسعه شهرستان برنامه ریزی کنند.
نجار همچنین از ادارات خواست تا با استقرار شعبات و نمایندگی های خود نسبت به تسریع در روند توسعه شهرستان کمک کنند.
گفتنی است این سایت اداری شهرستان باخرز در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث خواهد شد./ک.د/5736- 6423/

منبع خبرهاروابط عمومی استانداری خراسان رضوی

 استقبال مردم باخرز ازوزیرکشور

 






تاریخ : جمعه 89/7/30 | 10:37 صبح | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()

((بسمه تعالی))

قابل توجه باخرزیهای مقیم سایر مناطق کشور

اینک که درماه مهرومهربانی،درماه مهرومهرورزی باردیگر رایحه خوش خدمت وخدمت رسانی دردیارسیف الدین باخرزی وزادگاه سرداران شهید حاج اسحاق اسدی،عشقعلی ابراهیمی و150پرستوی مهاجرآسمانی به مشام می رسد.

 تقارن زیبای خبرخوش ارتقاءبخش باخرز به شهرستان راهمزمان با ولادت امام خوبیها ومهربانیها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)رابه فال نیک می گیریم وخداوند منان را به پاس عطای این نعمت بزرگ  سپاس می گوئیم.ضمن تقدیروتشکر ازتلاشهای ارزنده دولت عدالت محوروخدمتگزارجناب آقای دکتر احمدی نژادونماینده خوب ومردمی شهرستانهای تایباد،تربت جام وباخرزجناب آقای دکتر اسداللهی و تمامی دولتمردان ومسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر این همت بزرگ جشن بزرگ ارتقاءبخش باخرز به شهرستان در روز پنج شنبه 29/7/1389باحضور وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر نجار،استاندارمحترم خراسان رضوی جناب آقای دکتر صلاحی ونماینده محترم شهرستانهای تایباد،تربت جام وباخرز جناب آقای دکتر اسداللهی وهئیت همراه وهمه مردم ولایتمدار وشهید پرور باخرز برگزار می گردد.

 






تاریخ : چهارشنبه 89/7/28 | 4:34 عصر | نویسنده : جواددرودگر | نظرات ()
<      1   2   3      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کمیاب98