درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام

اربعين نشانه بلوغ و رشد و کمال واقعه عاشوراست. هر حرکت، موجود و يا شيئ يک نقطه رشد و نقطه کمال دارد و وجه اشتراک نقطه کمال همه موجودات عدد چهل است.
حرکت حيات بخش سرور و سالار شهيدان و آبروي جهان هستي حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام)؛ حرکتي درراستاي رسيدن به جامعه آرماني مدينة الرسول است که نقطه بلوغ و کمالي آن اربعين است.
معرفت به اربعين تنها راه شناخت واقعه عاشوراست. و شناخت امام حسين (عليه السلام) بدون معرفت واقعه عاشورا و اربعين امکان بپذير نيست. و هر راهي غير اين تنها شناختي سطحي به انسان مي دهد.

اين نگاه حقير است از ماجراي پر بلاي کربلا.

يا حق

سلام بزرگوار، عالي بود.

خداوند همه دين داران و طرفداران دين و مسلمين را حفظ کند.

آفرين براين مرد بزرگ، انشاءالله اردوغان و همه عزاداران حسيني اجر خود را امام حسين بگيرند.

ياحق

+ غلامرضا آرش 

جناب آقاي دروگر

با سلام

امروز از طريق واژه "شهرستان باخرز" که در موتور جستجوي گوگل وارد کردم به وبلاگ شما راه پيدا کردم بسيار خوشحال شدم و جاي بسي تشکر فراوان و قدرداني از جنابعالي است که وبلاگ روستاي آبينه را راه اندازي و از اين طريق به معرفي آن پرداختيد.

پيشنهاد مي نمايم اگر تمرکز تان را بيشتر متوجه مسائل خود روستا به جاي ساير مسئل حاشيه اي نماييد به بهتر شدن محتواي وبلاگ و هدفمند سازي آن کمک خواهيد نمود. يک روستا مسائل بسيار زيادي دارد که پرداختن به آنها فرصت هايي براي بهبود را فراهم مي سازد.

نقاط قوت و ضعف هاي داخل روستا و همين طور فرصت ها و تهديد ها را فهرست نماييد و براي تبديل شدن ضعف هاي روستا به قوت و تهديد ها به فرصت راه حل ارائه دهيد و يا از ديگران راه حل بخواهيد و سازمان ها و دستگاه هاي اداري مربوطه را که در آن امور نقش دارند را به چالش بکشيد .

مسائل مختلف از قبيل اقتصاد کشاورزي روستا تبيين نماييد. برآوردهايي از انواع محصولات زراعي ، باغي ، دامي و غيره را که در هر سال زراعي اهالي توليد مي نمايند و يا در آينده توليد خواهند کرد ارائه نماييد و پيشنهاد فروش و يا مزايده آن را بنماييد زيرا بينندگان شما اهالي دهکده جهاني است و نه تنها اهاي روستاي آبينه!

عملکرد دستگاه هاي اداري را در مورد خدماتي که ارائه داده اند نقد نماييد و اثربخشي آن خدمات را مشخص نماييد. از دستگاه هايي که عملکرد خوبي داشته اند در وبلاگ تقدير و تشکر و از دستگاه هاي اداري که عملکرد خوبي نداشته و يا خدماتي را ارائه ننمودند انتقاد نماييد.

کلمات کليد را در عنوان صفحات خود بکار ببريد و يا آنها را در داخل متن بولد (B) نو يا ايتاليک (I) ماييد . زير در جستجو توسط موتورهاي جستجوگر اين موارد نقش عمده اي دارند. از ديگران بخواهيد که لينک وبلاگ شما را در سايت ها و يا وبلاگ هاي خود قرار دهند زير اين کار موجب خواهد شد تا رتبه وبلاگ شما بهتر شود يعني در جستجوها در صفحات و رديف ها بالاتر ليست جستجو قزارگيريد.

با توجه به عنوان وبلاگ گه روستاي آبنيه گذاشتيد از صفحات و اطلاعاتي که ارتباط به روستا ندارد پرهيزنماييد زيرا به کارايي و اثربخشي وبلاگ لطمه وارد مي نمايد.

با احترام فراوان

غلامرضا آرش